  • Data: 2006-08-27 14:23:43
    Temat: Re: Byłem przesłuchany jako podejrzany czy .....
    Od: "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 27 Aug 2006 14:26:12 +0200, fgfg23 napisał(a):

    > Użytkownik "C.R.E.E.D" ;
    > a statystyki odnosnie wykrywalnosci są co raz lepsze.
    >
    > to dobrze bo mam nadzieje ze zlapia prawdziwych sprawcow i wsadza ich do
    > wiezienia. Przestepcy na razie oskarzaja mnie a ich nikt nie gnebi.

    Może nie zrozumielismy się wiec wyjasnie: dla policji i prokuratury
    nie liczy sie czy jestes winien czy cie tylko wrabiaja - wazne jest ze
    postawia ci zarzuty . 1:0 dla nich. Na sali sadowej jakiś młody asesor
    tez ma to w dupie, a stary wyjadacz w lot zrozumie o co chodzi i też
    przyczyni sie do poprawy statystyk. 2:0 dla nich. Postaraj się o
    dobrego adwokata, ale z innych okolic - bedzie mógł wtedy realnie cie
    bronic. Jesli wexmiesz kogoś od siebie to nie licz nawet na cien
    uczciwości. I tak wszystkorozegra sie poza sala sądowa w knajpie z
    panienkami za twoja kasę(najprawdopodobniej)
    Im bardziej powazne zarzuty i im wiecej ci grozi tym bardziej powaznie
    weż to co napisałem.
    P.S. Nie wyssałem sobie tego z palca!!!! Dwa tygodnie temu przezyłem
    bliskie spotklania z wymiarna niesprawiedliwoscią.
    C.R.E.E.D.