    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Była małżonka a moje mieszkanie
    Date: Wed, 25 Oct 2006 15:59:02 +0200

    Użytkownik "redfoxred" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1161783772.295628.94020@m7g2000cwm.googlegroups
    .com...

    > Obecnie przestała płacić należności za mieszkanie

    to co mozesz, to wypowiedz umowy regulujac rachunki, zbieraj kwity

    > Była żona kupiła sobie mieszkanie, ale nie wyprowadza się z mojego.
    > O jakim lokalu zastępczym piszesz, faktycznie byłą żona jest w

    skoro ma swoje mieszkanie wiec z eksmisja nie powinno byc problemu, bo ma
    lokal

    co do ewentualnego odzyskania kasy, to mozesz kierowac sprawe do sadu,
    jednak nie wiem jak zostanie to potraktowane, bo i zona i syn tam ieszkaja
    i oboje sa pelnoletni, wiec teoretycznie jak dla mnie solidarnie
    odpowiadaja za to co sie tam dzieje, dodatkowy problem to fakt ze nie masz
    zadnej umowy