  • Data: 2006-10-25 13:42:52
    Temat: Re: Była małżonka a moje mieszkanie
    Od: "redfoxred" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):
    > "redfoxred" <v...@g...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Zaraz powoli.
    > Żonie to ty możesz wyznaczyć czynsz, a utrzymanie mieszkania nalezy do
    > ciebie jako właściciela.

    Tak dla porządku,
    najpierw by rozwód,
    Była żona została z synem, który był wtedy małoletni
    była żona opłacała czynsz i telefon
    Obecnie przestała płacić należności za mieszkanie
    > Syn mieszka na zasadzie użyczenia, więc dogadaj się z synem kto utrzymuje
    > mieszkanie ty, czy on.
    > Więc w ogóle nie możesz mówić o tym, że żona zadłużyła mieszkanie, bo ona
    > nie ma żadnego obowiązku opłacać czegokolwiek.
    > Co najwyżej będzie miała obowiązek płacić tobie.
    > Na kogo jest telefon. Płacić ma ten na kogo jest umowa. Media tak samo.

    Wiadomo, że rachunki są na mnie i to oczywiste, że ja powinienem to
    opłacać
    , ale to ona w tym mieszkaniu mieszka i ja nie pobieram od niej
    żadnych opłat za zamieszkiwanie.

    > Możesz iść do sądu ze sprawą o eksmisję ex. jeśli nie chcesz, żeby tam
    > mieszkała. Masz lokal zastępczy dla niej?

    Była żona kupiła sobie mieszkanie, ale nie wyprowadza się z mojego.
    O jakim lokalu zastępczym piszesz, faktycznie byłą żona jest w
    charakterze najemcy, mieszkanie jest moją własnością i co jeżeli
    chce ją wyrzucić z tego mieszkania, to chyba nie muszę przydzielać
    jeje mieszkania to byłby absurd

    > A co syn na to? Może to on chce, żeby tam mieszkała. Ma do tego prawo,
    > użyczyłeś mu lokal.

    Syn chce zostać sam i zamieszkać z kolegami i opłacać wspólnie
    czynsz.