    From: RadoslawF <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Butelki zwrotne
    Date: Mon, 07 Dec 2009 14:12:33 +0100

    Dnia 2009-12-07 13:58, Użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:

    > Tylko w niektórych marketach. W wiekszości sklepów osiedlowych nic się
    > nie zmieniło - całe szczęście. I nie chodzi o to czy idę z własną torbą,
    > czy nie (bo zazwyczaj idę), ale dlatego, że rzeczy, które mogłyby
    > ubrudzić taką torbę wygodniej jednak wsadzić w taką "jednorazówkę" -
    > później wykorzystasz ją na worek na śmieci.

    Dla wielu upadek komuny to było właśnie koniec rządów pani
    sklepowej która trzymała towar dla swoich.
    A jak już miała nadmiar to sprzedawała pakując w przysłowiowy
    bilet.
    Mam wrażenie że eko komuniści chcą powrotu tamtego pięknego
    dla nich okresu.
    Jak na razie skasowali mi darmowe worki na śmiecie i zmuszają
    do chodzenia z barchanowymi siatami jak ponad dwadzieścia
    lat temu.
    Teraz widzę kolej na butelki a co będzie następne ?