eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy › Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
  • Data: 2011-04-28 20:58:57
    Temat: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Od: "Kris" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ipb3cf$rdt$1@news.onet.pl...
    > Przedpiszca chciał ci dać do zrozumienia, że zdarza się, że awizo nigdy
    > nie dociera do osoby zainteresowanej. Sam miałem przygodę, ponieważ
    > oczekiwałem kilku przesyłek poleconych i się niepokoiłem, że długo nie
    > przychodzą, wybrałem się na pocztę, by dopytać, czy nic nie przyszło -
    > okazało się, że przesyłka tam leży.... Odebrałem, jakież się zdziwiłem,
    > jak 2 dni później znalazłem w skrzynce awizo, że nie zastano mnie 3 dni
    > wcześniej w domu i była do mnie właśnie ta przesyłka....

    wiem o tym, realia sa rozne\
    rozumiem ze listonosz ma w diable listow bo nosi to w torbie
    kiedys wozili, teraz torba pas na bary i jazda
    listonoszow z lapanki jest mnostwo, sa tacy co sie odlewaja po piwnicy
    spedzajacy popoludniowe sesje w browarowyn barze country
    z sumiennosci i rzetelnej uczciwosci na cale szczescie jest wiekszosc
    coz praca jaka placa nie ma co sie dziwic
    ja to wiem...
    wysylk mam dziennie z 50min
    i nie wiemy ile dojedzie bo komus sie tam nie chce
    czy klinet zrobi nas w trabe

    nadal nie wiem jak wydebic ta kase od klienta
    do pogodania o MAC i McDonaldzie i WiFi to kupa ludzi
    a rozwiklac probmel ktory w google bedzie wisial to jednak ciezko
    nie chodzi mi tylko o pomoc mnie jako pracownika ktoremu to zciagna z pensji
    ale o interpretacje, ja wiem ze prawo nie jest czasem uczciwe i daje w morde
    bo nie jest po naszej mysli, jestemy mlodym demokratycznie krajem
    w ktorym pewne standarty sa dalekie od wolnej demokracji

    wiem, czytalem ostanie stanowisko UE w sprawie przesylek
    wg mnie to nie uczciwe ze klient nie ponosi odp. za swoje czyny
    gdyz gdziekolwiek sie nie obrocimy to Accept albo podpis bys byl swiadomy

    wiec dlaczego ktos kto swiadomie dokonuje zakupu
    olewa zawarta umowe kupna sprzedazy????

    moze czas dodac w regulaminie sklepu
    iz kazdorazowe nieodebranie przesylki klient zgadza sie na obciazenie
    kosztem przesylki i jest swiadom iz jego obowiazkiem
    jest monitorowanie statusu przesylki, gdy wybor firmy spedycyjnej jest
    jego lwasnym wyborem ktory ponosi na wlasny koszt i ryzyko ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1