eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy › Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "Kris" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Date: Thu, 28 Apr 2011 00:16:12 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <ipa54r$8pj$1@mx1.internetia.pl>
    References: <iocobs$pfv$1@mx1.internetia.pl> <iodnun$49k$1@news.onet.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <ioet07$da4$1@news.onet.pl> <iof3tk$2s2$3@inews.gazeta.pl>
    <iof5rc$h5r$1@news.onet.pl> <ioff5k$c38$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ioffue$ssc$1@news.onet.pl> <iofu21$7p$3@inews.gazeta.pl>
    <iogch7$n3q$1@news.onet.pl> <ioge3b$7p$7@inews.gazeta.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1104261500370.2764@quad> <ip9g28$bkl$1@mx1.internetia.pl>
    <0...@m...cs.put.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-37-141-65.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1303943131 9011 178.37.141.65 (27 Apr 2011 22:25:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Apr 2011 22:25:31 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:676016
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:02dcc8818f95af6b50a80dfd50b19d58@masel.cs.put.p
    oznan.pl...
    > Utrudnie Ci zycie.
    > Ostatnio cos zamawialem w sklepie Internetowym. Wyslali to w postaci
    > dwoch listow. Jeden dotarl "natychmiast" (dwa dni), a o drugi tak sie
    > niepokoilem, ze pytalem i na poczcie (kilka wizyt osobistych) i
    > sprzedawce (email). Po pewnym czasie email od sprzedawcy, ze mam
    > doplacic za powtora przesylke bo poczta odeslala z adnotacja: "nie
    > odebrane po dwukrotnym awizowaniu"...

    to nic nowego
    czesto tak tez sie zdaza
    ale faktom nie zaprzeczysz

    kto ma reklamowac usluge kupujacy ktory zgadza sie na wysylke poczta?
    raczej tak bo on placi za koszt/jakos wysylki

    dalej idac tym tropem
    skoro klient nie odbiera za pobraniem
    a my sie wyiwazujemy z umowy
    dlaczego nie odbiera przesylki skoro ma 10dni na zwrot jakby nie odpowiadalo
    ???

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1