eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy › Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
  • Data: 2011-04-16 19:24:17
    Temat: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:

    > w tym rzecz ze nie jest smieszna, sumarycznie jak sie trafi jest to
    > kilkaset zloty
    > tylko co mamy do opanowania? jestesmy zobowiazani do wysylki za
    > pobraniem skoro jest taka mozliwosc
    >
    > pytanie jak odzyskac kwote ktora jest kula u nogi w firmie

    Jak to co macie do opanowania? Może ja coś źle zrozumiałem, ale chyba chodzi
    o to,
    że macie wielu różnych klientów, którzy nie odbierają tych paczek i
    kilkanaście razy po 20zł
    składa się na niezłe sumy już. Tak? No to opanujcie procedury odyskiwania
    tych kwot sądownie
    (nie wiem jaki paragraf, na pewno coś się znajdzie - w końcu ich
    postępowanie doprowadziło
    u Was do konkretnych wymiernych strat) Przejdźcie tę procedurę w sądzie z
    pierwszym klientem
    za te 20zł i z kolejnymi pójdzie już prościej. Podejrzewam, że przy sprytnym
    prawniku można na tym nawet zarabiać ;-)