eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak odpowiedzi ze strony sklepu komputerowego › Re: Brak odpowiedzi ze strony sklepu komputerowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!
    not-for-mail
    From: PSYLO <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brak odpowiedzi ze strony sklepu komputerowego
    Date: Thu, 04 Oct 2007 20:11:37 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 38
    Message-ID: <fe3amq$4cn$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <fe0up8$dpo$1@atlantis.news.tpi.pl> <fe13je$96g$1@news.dialog.net.pl>
    <fe2ace$4gc$1@nemesis.news.tpi.pl> <fe2j6f$759$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: awk3.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1191521818 4503 83.18.62.3 (4 Oct 2007 18:16:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Oct 2007 18:16:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    In-Reply-To: <fe2j6f$759$1@news.dialog.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:490014
    [ ukryj nagłówki ]

    Jotte pisze:
    > Kupując rzecz używaną tym bardziej należałoby ją zobaczyć aby ocenić
    > stopień zużycia.

    Jeśli jesteś w stanie ocenić monitor w stanie idealnym czy po dwóch
    miesiącach nie pojawi się na nim pionowy świecący pasek to z miłą chęcią
    Ci zapłacę za takie konsultacje przed zakupami. Obawiam się jednak, że
    takie zdolności to tylko domena wróżek. Nie zrozum mnie źle, nie chcę
    się tutaj tłumaczyć. Nie masz jednak racji oceniając sprawę w ten sposób.

    > Cóż ci można doradzić w takiej sytuacji? Możesz się próbować szarpać z
    > nieuchwytnym sprzedawcą, ale monitor ci nie działa.

    Działa, tyle że z pionowym paskiem o szerokości 1 px. Tak czy inaczej,
    jest to wada, nie da się tego ukryć. Najprawdopodobniej po prostu ten
    monitor zacznie teraz służyć w drugim komputerze, gdzie do wyświetlania
    stron internetowych się nada.

    > Ale są towary, które należałoby obejrzeć i wypróbować przed zakupem (czy
    > kupiłbyś w internecie np. garnitur?).

    Jeśli byłbym pewien rozmiaru i kroju, a w grę wchodziłaby jedynie
    niepewność czy za jakiś czas się nie rozpruje to tak, pewnie bym kupił.
    Oczywiście pod warunkiem, że takie ryzyko wiązałoby się z bardzo dużą
    oszczędnością.
    Monitor w stanie niemal idealnym z przepracowanymi ok. 800 godzinami
    (dane z menu serwisowego) nijak nie rokuje na to, że za dwa miesiące
    ukaże się wada. Nawet gdybym przy nim przed zakupem siedział przez
    tydzień i macał z każdej strony to nie ma możliwości tego przewidzieć.

    > Oczywiście każdego sprawa indywidualna czy podejmie ryzyko wydania kasy
    > na kota w worku.

    Takim ryzykiem jest praktycznie każda transakcja na odległość. A już z
    całą pewnością wszystkie przypadki kiedy dokonujesz przedpłaty.

    --
    _PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1