  • Data: 2007-01-04 11:10:25
    Temat: Re: Brak mozliwosci dojazdu do pracy - jak rozwiazac?
    Od: "Kipst" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A delegacje dostajesz? To i powinieneś mieć ryczałt na dojazdy swoim
    > samochodem.

    Nie mam żadnej delegacji :) Po prostu jakby nigdy nic, tu pracuje.
    Niedawno w czasopismach Infor wyczytałem, że taka sytuacja może
    trwać max 3 miesiące. Czyli, ze pracodawca może bez zmiany w umowie
    przenieść pracownika w innej miejsce na taki okres. Jest to moja
    pierwsza praca i tak jak wiekszosc troche boje sie wystepowac w obronie
    swoich praw :) Ale chcialbym przynajmniej wiedziec co mi przysługuje.
    Sytuacja troche mnie denerwuje, koszty dojazdu sa ogromne i jeszcze mi
    tlumik odpadł ;)