eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak instrukcji w j. polskimRe: Brak instrukcji w j. polskim
  • Data: 2003-04-04 00:30:45
    Temat: Re: Brak instrukcji w j. polskim
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <b6iefl$g98$8@inews.gazeta.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > którego szkoda wynikła." (art. 361 kc) W mojej ocenie spalenie procesora nie
    > jest normalnym następstwem niedostarczenia instrukcji obsługi.
    > Skoro dowiedzionym zostanie, że instrukcji nie było, to pokrzywdzonemu
    > przysługuje prawo do żądania dostarczenia instrukcji. Ewentualnie
    [..]
    > Skoro kupujący nie wiedział, w jaki sposób zainstalować procesor, to
    > powinien powstrzymać się z jego montażem i zażądać od sprzedawcy instrukcji.
    > Jeśli zaś poniechał tego obowiązku i próbował "eksperymentować" z
    > procesorem, to również ponosi za to odpowiedzialność.
    > Niezależnie od tego zastanawiam się, czy kupujący nie mógł w łatwy sposób
    > dowiedzieć się, jakie są prawidłowe parametry procesora i bez instrukcji.
    > Częstotliwość taktowania jest jednym z podstawowych parametrów i nie wierzę
    > w to, by nie było jej napisanej na pudełku.

    Moze nie byc w ogole pudelka. Prawde mowiac znacznie wiecej procesorow
    sprzedaje sie "z tacy" czyli zbiorczego opakowania. Wtedy sprzedawca
    przeklada procesor do jakiegos opakowania uniwersalnego na ktorym nie musi
    byc (czesto nie jest) nic napisane. Procesory tzw. "boxowe" sa min o te
    kilkanascie % drozsze bo zawieraja wydluzona gwarancje i wentylator.
    Nie zmienia to faktu ze jak sie czegos nie wie to sie, jak piszesz, domaga
    instrukcji a nie robi z towarem rozne dziwne rzeczy podlug wlasnego
    uznania.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1