  • Data: 2003-11-19 12:58:50
    Temat: Re: Boso w samochodzie
    Od: "Bipo" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Denerwują Cię ludzie mądrzejsi i inteligentniejsi od siebie?

    A gdzie wyczytałeś w mojej wypowiedzi żę tak uważam?
    Ponoć czytasz ze zrozumieniem.

    >Czy uważasz że
    > takich nie ma?

    Mylisz trochę sens wypowiedzi. To że powiedzmy
    pana X uważam za imbecyla wcale nie oznacza że
    cała reszta to imbecyle /to jest tylko przykład/.

    No to proszę, chciałbym zobaczyć posty w których
    wypowiadasz się rzeczowo na temat (gdzie niby objawia się
    twoja inteligencja - chyba widmo) i bez niepotrzebnego
    bełkotu, który reprezentujesz w wypowiedziach, które dotychczas
    czytałem (a grupę czytam od ponad 6mc).

    Nie ludzie mnie denerwują tylko ich
    kretynizm. Jeśli ktoś jest głupi i zdaje
    sobie z tego sprawę to nie jest źle, ale
    jeżeli ktoś nie zdaje sobie z tego sprawy,
    albo co gorsza myśli zupełnie odwrotnie,
    to już jest tragiczne.

    Pozdrawiam z grzeczności

    Bipo

    P.S. A mogę widzieć dlaczego tak często odsyłasz ludzi
    z tej grupy do psychologa, czy to znaczy że sam
    masz tak bogate doświadczenie z tym panem
    i wiesz że może pomóc?