    From: "wm" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Boje sie - nawiązanie do pewnego posta:(
    Date: Tue, 4 Feb 2003 14:54:33 +0100

    > Czemu ma ją brać skoro babcia ma mieszkanie?? Przeciez i Ty i pare innych
    > osob z autorką wlacznie podnosicie kwestię pieniedzy a wujek chce zaplacic
    > za opiekę - a z tego co sie orientuje to nie są male pieniądze. Uwazasz,
    ze
    > babcia powinna zostac eksmitowana z mieszkania i przerzucona na barki
    kogos
    > innego z rodziny?

    Ale skoro babcia wymaga opieki 24h to powinien:
    1) zamieszkać z nią w jej mieszkaniu i wynająć opiekę na czas kiedy jest w
    pracy.
    lub
    2) wziąć ja do siebie + opieka
    lub
    3) oddać do domu starców z całodobową fachową opieką.
    Chyba że znasz inne wyjście?
    Poza tym nie wiesz na co jest chora, ale skoro jest w szpitalu to znaczy, że
    jej chorba jest poważna i w razie czego może liczyć na pomoc. Będąc w domu
    skazana byłaby na śmierć,
    więc twoja tzw. dobroć polegałaby na szybszym uśmierceniu babci.

    Co do domu starców to sam mam babcię w domu starców i wiem jak on wygląda -
    same luksusy.

    > I tu się zdecydowanie mylisz. Sa rodziny wielopokoleniowe mieszkajace pod
    > jednym dachem i dogadujace sie - nawet w naszym zabieganym swiecie. A
    jesli
    > postanawiasz ze kariera przede wszystkim... Cóz, jesli nie masz czasu dla
    > rodziców to znajdziesz go dla dzieci? Lepiej ich wcale nie miec.

    Tak, rodzina wielopokoleniowa w 2 pokojowym mieszkaniu 38 m2. Cudownie.
    Może opiszesz swoje warunki mieszkaniowe?

    W domu starców nie jest się samotnym.

    wm