  • Data: 2003-02-04 14:39:04
    Temat: Re: Boje sie - nawiązanie do pewnego posta:(
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zalezy gdzie mieszkam:-))) Krakow - 36m2, Chorzów ok 80m2. I to cos
    zmienia?
    > Uwazasz, ze jak moja mama zniedołeznieje to powinnam ją oddac do domu
    > starców bo 36m2 nie wystarczy do opieki nad nia?

    Zależy co masz na myśli piszac rodzina wielopokoleniowa.
    Ja rozumiem to tak:
    dziadkowie (2 osoby)
    ich dzieci czyli twoi rodzice (2osoby)
    ty z mężem (2osoby)
    i twoje dziecko lub dzieci (min 1 osoba)

    Razem daje 7 lub więcej osób na 36 m2 - ja sobie tego nie potrafie
    wyobrazić.

    Za parę lat może zrozumiesz co oznacza alternatywa - albo praca albo opieka
    nad osobą starszą. Łatwo ci pieprzyć o moralności jak się nie pracuje i mąż
    zasuwa na twoje utrzymanie.
    Dla mnie EOT.

    wm