    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Boje sie - nawiązanie do pewnego posta:(
    Date: Tue, 4 Feb 2003 13:42:58 +0100

    Użytkownik "dosia" <dosia[spam_away]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nawiasem
    > mówiąc miałaś kiedyś do czynienia ze starsza, zniedolezniala,
    niepoczytalna
    > w dzialaniach osoba?

    Wyobraz sobie ze tak. I jakos zyje. A kompletnie nie rozumiem argumentacji
    wynikajacej z wygodnictwa. Czy gdyby urodzilo sie jej dziecko
    niepelnosprawne wymagajace calodobowej opieki i rezygnacji np z pracy ( co
    ktos tam juz podnosil) to równiez przyklasnelibyscie pomyslowi oddania
    dziecka do zakladu opieki spolecznej? Bo jest wygodniej? Bo jest czyściej?
    Bo pieniądze są wazniejsze?

    >Pozytywna moralnie postawa, to niekoniecznie
    > meczennictwo.

    I tu się zgadzam. Ale jesli obowiazki względem rodziny zaczyna sie traktowac
    jak dopust bozy to wtedy to juz męczennictwo czyz nie? Ja nie oddalabym
    matki do domu starców tylko dlatego, ze wymagalaby opieki polegajacej np na
    zmianie pampersow. A Ty?

    > A do Agniki, juz kilka osob napisalo Ci wczesniej jesli jestes prawnym
    > wlascicielem lokalu, to wujek nie ma w tej kwestii nic do gadania.

    Ale wujek jest synem babci a wg Agniki to wlasnie dzieci babci powinny się
    nią zająć. Czemuz wiec tak ochoczo wyciągnęla reke po to mieszkanie?
    Liczyła, ze babcia umrze zanim skonczy sie remont? Niedobra babcia....

    HaNkA