    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Boje sie - nawiązanie do pewnego posta:(
    Date: Tue, 4 Feb 2003 13:33:17 +0100

    Użytkownik "Wojciech Sas Cieciwa" <c...@a...zarz.agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości

    > Rozumiem, ze wg Ciebie Autorka, ma zopstawic prace i zostac w domu, zeby
    > sie opiekowac starsza babcia?

    A doczytałes ze wujek chce zapłacić za opiekę 12 godzinna? Poza tym starzy
    ludzie czesto przekazuja mieszkanie wnukom licząc na "dożywocie" a nie
    przytułek

    > A Ty bedziesz tak dobra, i zaplacisz jej czynsz media itp??
    > Wiem, pieniadze sa tak prozaicznym powodem ... ale BEZ pieniedzy zyje sie
    > ciezko...

    Jakos na superremont pieniądze byly. 12 godzinna opiekunka jest pomocą -
    babcia jednak sypia wiec ilez tej opieki nocnej by wymagala? Widzisz w
    poscie inicjujacym chociaz cień dobrej woli bo ja nie. Tam jest tylko
    martwienie sie o wlasne dobro i o odzyskanie pieniedzy włozonycj w remont.

    > Autorce orginalnego posta moge jedynie zyczyc pomyslengo rozwiazania
    > sprawy. I pamietania o babci nie tylko "od swieta" :)))

    A skad wywnioskowales ze ona pamięta o babci chociazby od swieta? Widzisz
    tam jakis cien troski o dobro tej kobiety? "chce babcie
    spowrotem zabrać do mieszkania do którego mieliśmy sie wprowadzić na dobre w
    sobote po wielkim remoncie", "wujek chce wypisac babcie ze szpitala i zabrać
    ja do domu w którym mieliśmy zamiszkać z mężem " "żę nie podejmujemy sie
    takiego ciężaru ponieważ ma dzieci -to niech dzieći jak chca dla mamy
    najlepiej to niech sie zaopiekują", "nie wiemy czy sie
    wprowadzać na dobre czy pozostawić to wszystko urządzone ale to są nasze
    pieniąże i nasz wysiłek w to pozostawione w mieszkanie i co zostawić tak
    sobie niech sie dzieje co chce ". Z takich zdan wywnioskowales ze autorka
    odwiedza babcie chociazby od swięta? Wg Ciebie ja stosuje skróty myslowe ale
    Ty chyba masz tendencje do nadinterpetacji.

    HaNkA

    PS. A dzien mam bardzo dobry - po prostu lada chwila zostanę matką i chyba
    dlatego nie rozumiem, wybacz słownictwo, zwyklej ludzkiej podłosci i
    skurwysynstwa