    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Boje sie - nawiązanie do pewnego posta:(
    Date: Tue, 4 Feb 2003 13:06:22 +0100

    Użytkownik "Agnika" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > o tym że dostałam po dziadkach mieszkanie ,dziadek zmarł a babcia jest w
    > szpitalu opiekuńczo pilęgnacyjnym

    No to nie masz mieszkania "po dziadkach" skoro babcia zyje.

    >Wujek będąc daleko stąd wygrażał żę
    > jak wróci to załatwi problemy a więc tak:wrócił i stwierdził że babcia nie
    > może być w tym domu opiekuńczym bo to nie są domowe warunki i chce babcie
    > spowrotem zabrać do mieszkania

    Jeden normalny w rodzinie?

    > ja do domu w którym mieliśmy zamiszkać z mężem (babcia jest cały czas
    > zameldowana ponieważ szpital nie daje meldunku)

    Czyli mieszkanie jest babci i ona ma PRAWO tam mieszkac.

    >stwierdziliśmy żę nie podejmujemy sie
    > takiego ciężaru ponieważ ma dzieci -to niech dzieći jak chca dla mamy
    > najlepiej to niech sie zaopiekują

    Hola hola, byłas dość bliską krewną aby wyciągnąć łapę po mieszkanie ale nie
    dość bliską aby babci podać szklankę wody? Myślisz ze opieka nad babcią ma
    spaść tylko na jej dzieci? W porzadku to zapomnij o wprowadzeniu sie do tego
    mieszkania bo najwyrazniej nie jestes tego warta. Mam nadzieje, ze babcia
    jest na tyle sprawna umysłowo aby to dostrzec.

    > wprowadzać na dobre czy pozostawić to wszystko urządzone ale to są nasze
    > pieniąże i nasz wysiłek w to pozostawione w mieszkanie i co zostawić tak
    > sobie niech sie dzieje co chce ?

    Kasa przede wszystkim? Do mieszkania się nie wprowadzajcie - a wasze
    pieniądze odzyskaj od swoich rodziców - jak rozumiem jedno z nich jest
    wlasnie dzieckiem owej babci a wg Twoich słow na dzieciach babci spoczywa
    ciezar opieki nad nią, czyż nie?

    > powiedziałam ze nie zaopiekuje sie babcią 24h to wujek stwirdził poza
    > naszymi plecami że zatrudni na 12 h opiekunke a reszte nie wiadomo co i
    jak
    > nie powiedział nam tego tylko przez osoby trzecie

    I wcale mu się nie dziwię - też nie mialabym ochoty rozmawiać z Wami.
    Najwidoczniej wlasnie wujek rozumie na czym polegają więzi rodzinne i co
    znaczy odpowiedzialnosc za członka rodziny. Radzę się uczyć od niego.

    >.No i co ja mam biedna
    > począć -chce tylko żyć w maire normalnie a nei z taką odpowiedzialnośćią

    "w miare normalnie"? Ty już nie zyjesz w miarę normalnie bo nie rozumiesz
    podstawowych zasad zycia - mam nadzieję, ze nigdy nie będziesz mieć dzieci
    bo ciekawa jestem jakie wzorce byś im przekazala? Z drugiej strony - nie
    daleko pada jabłko od jabłoni wiec za kilkadziesiat lat Ty trafiłabyś do
    przytułku bo Twoje dzieci chciałyby "normalnego zycia"

    HaNkA BaRdZo ZŁa