    From: "p47" <p...@b...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Bóg jest oszołomem"
    Date: Fri, 20 Feb 2009 16:46:46 +0100

    Użytkownik "armar" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gnma19$4qn$1@node2.news.atman.pl...

    > Zapewne niewielu. Teraz taka moda, by nosić.

    > To zależy od moherowości środowiska w jakim się obracasz.
    > Jak trafisz na procesję, to Cię mogą obić za byle co.

    Dowodem na to jest przecież ogromna, powtarzajaca się liczba przypadków
    pobic ludzi za "byle co" przez uczestników procesji;-))

    To, ze ktoś jest wierzacy i chwali Pana nie powinno cie przeciez urażać, to,
    ze ty obrażasz Pana niewątpliwie obraża uczucia religijne w Niego
    wierzących.

    > Mnie wkurza, że w stosunku do dzieci używa się przemocy
    > i uczy w szkole tylko jedynie słusznej religii i jej obrządków.(...)

    A mnie wkurza przede wszystkim, że pi...przysz tu głupoty nic wspólnego nie
    majace z rzeczywistością, - jakiej np. przemocy uzywa się aby zmuszać dzieci
    do chodzenia na całkowicie DOBROWOLNE lekcje religii??

    p47