  • Data: 2013-05-15 21:32:57
    Temat: Re: Błyskanie światłem drogowym
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.05.2013 15:31, Adam Klobukowski pisze:

    > Manewr to trochę za dużo powiedziane, czasem aby zahaczyć motocykl wystarczy że
    > się podjedzie pół metra do przodu z lekko skręconą kierownicą.

    Kłamiesz. Albo nie masz pojęcia, o czym piszesz.

    Między bajki należy włożyć motocyklistów przeciskających się "na
    centymetry" między pojazdami w ruchu. Co innego bardzo powolne omijanie
    stacjonarnych pojazdów. Ale wtedy ruszanie i zajeżdżanie drogi to zwykłe
    buractwo i nie może mieć miejsca przypadkowo, chyba że ktoś jest
    kompletnie nieprzytomny.

    Przemykanie się przez w miarę ruchomy korek wymaga znacznie większego
    marginesu, dodatkowo powiększanego przez lusterka - "podtoczenie się" o
    pół metra z lekko skręconą kierownicą spowoduje przesunięcie najwyżej
    likwidujące ten margines.

    > Żeby nie było że u was murzynów nie biją: wyprzedający ma obowiązek zachować
    > szczególną ostrożność i przed wykonaniem manewru upewnić się że może go wykonać
    > i w dodatku bezpiecznie.

    Było bezpiecznie, póki ktoś złośliwie drogi nie zajechał.