eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawaRe: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Date: Fri, 03 Jun 2022 06:53:24 +0200 (CEST)
    <aBAkK.268032$ep1.160618@fx03.ams1>
    <62931122$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <BuTkK.339083$4Og.274529@fx08.ams1>
    <62944c71$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <ShdlK.2724$z41.1100@fx06.ams1>
    <62959ff1$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <t79kn0$1cev$1@gioia.aioe.org>
    <6298eaae$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <8EcmK.111783$m21.74804@fx14.ams1>
    <629991f2$0$488$65785112@news.neostrada.pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > NIe jest jasna, bo dalej głosują.

    > Już wyjaśniłem - jak dla mnie głosować powinni obywatele mający tu
    > "centrum życiowe" czy jak to się nazywa (choćby drugie), bo to oni
    > ponoszą konsekwencje tych głosowań.

    IMHO *Zacząć* powinno się od obowiązku ujawnienia dodatkowych
    obywatelstw przez kandydatów w wyborach oraz osób wybranych [uzyskanie
    obywatelstwa już po wyborach[ i *ZAKAZU* posiadania dodatkowych
    obywatelstw przez prezydenta RP (wodza sił zbrojnych) i jego
    "zastępców jakby co".

    Zaś podejście że ktoś ma parę obywatelstw i głosuje w kilku krajach
    jakoś nie jest po linii fair play.

    --
    A. Filip