eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Date: Fri, 3 Jun 2022 06:43:37 +0200
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <62905f4c$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <_9fkK.437990$3b1.226097@fx14.ams1>
    <6291c20f$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <aBAkK.268032$ep1.160618@fx03.ams1>
    <62931122$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <BuTkK.339083$4Og.274529@fx08.ams1>
    <62944c71$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <ShdlK.2724$z41.1100@fx06.ams1>
    <62959ff1$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <cUxlK.4835$m21.2251@fx14.ams1>
    <62979e6d$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <hpTlK.5984$z41.5185@fx06.ams1>
    <629841b0$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    <04dmK.220118$e21.146269@fx10.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > Dla mnie to to samo.

    Tak średnio.

    > A jeszcze weź pod uwagę, że jako obywatel podlegam
    > zachciankom rządzących.

    No właśnie nie bardzo. Już to ustaliliśmy, że tylko potencjalnie, a
    nawet wtedy wymaga to twojej współpracy:P

    > Nic nie stoi na przeszkodzie, aby nagle
    > uchwalili, że wszyscy obywatele bez względu na miejsce zamieszkania
    > płacili jakiś podatek lub rządzący wymyślili inną hućpę, np. że
    > paszporty należy zdeponować jak się Polskę odwiedza nawet na tydzień.
    > Innymi słowy, nieruchomości czy nie nieruchomości nawet mieszkając za
    > granicą głosuję na coś co mnie jak najbardziej dotyczy i to bardzo
    > bezpośrednio.

    Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wymyślili dowolną głupotę jednak nie
    mają żadnych środków do jej egzekusji. Równie dobrze mogą sobie
    wymyślić, że każdy człowiek na całym świecie ma im płacić podatki,
    dlatego w polsce powinien głosować każdy.

    > Po co mają zwracać skoro możesz głosować w ambasadzie?

    Po to, że skoro podnosisz, że mas potencjalne obowiązki, których tak
    naprawdę nie masz, to analogicznie żebyś miał potencjalną możliwość
    głosowania, której... tak naprawdę nie masz:P Jak kuba bogu tak bóg
    fidelowi;)

    > Ale Ty się
    > dopominasz, że nie ma być w ambasadzie tylko w kraju, więc swojim
    > rządaniem stwarzasz warunki dyskryminujące w kwestii możliwości
    > głosowania.

    Oczywiście - skoro obowiązki masz teoretyczne,to czemu prawa nie?:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!