  • Data: 2008-04-11 07:55:02
    Temat: Re: Blokada konta bankowego przez komornika
    Od: "Slawek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > You have one message from: Tapatik <t...@b...adresu>

    > Bank nie może zablokować nic poniżej 3 średnich krajowych.

    Na koncie miałem kredyt odnawialny, ale w kwocie 5 tys. Blokada była wyższa o 2
    tys niż przyznany kiedyś tam kredyt.

    Poza tym bank dość szybko zlikwidował mi ten kredyt, co i tak nie miało dla mnie
    znaczenia - czy mam do dyspozycji minus 2tys czy minus 7 tys. )

    Jak mam rozumieć "Bank nie może zablokować nic poniżej 3 średnich krajowych" ??
    Cy to znaczy że bank blokuje kwotę jeśli blokada opiewa na kwotę powyżej 3
    średnich krajowych ? Czy to oznacza że zablokowana musi zostać taka kwota
    niezależnie od żądanej żeby 3 średnie krajowe pozostały do dyspozycji... Bo coś
    właśnie podobnego kiedyś mi się o uszy obiło... Jak jest podstawa prawna takiego
    twierdzenia ?

    Pozdrawiam,
    Sławek