  • Data: 2010-02-18 12:24:19
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:hljacv$cnv$7@news.onet.pl...

    > Postawić szlaban "parking płatny" przy wjeździe. Proste.

    przy wjezdzie na stacje, szlaban, dobre sobie

    a jak ktos bedzie stal tam 8 godzin, to jak go zmusisz do oplaty, jak stanie
    przed szlabanem, to co?
    nie pozwolisz mu wyjechac?
    czyli nikt ze stacji nie wyjedzie?

    > Masz jakieś dziwaczne poczucie, że jeśli praworządność
    > wymaga pomyślunku to można nie myśleć.

    nie, to nie ja mam dziwne podejscie, to ci kierwocy robiacy ze stacji
    parking, i wy ich popierajacy macie dziwne podejscie, nie widze powodu do
    rownania w dol i inwestycji w jakies szlabany i narazania sie na
    przepychanki z debilami, tylko dlatego, ze komus sie niepodoba blokada na
    kole cudzego samochodu prowadzonego przez chama