  • Data: 2010-02-18 10:18:17
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lut, 11:10, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > A, to co innego. Tym, co parkują na trawnikach - robić zdjęcia i
    > wystawiać rachunki.

    Tak tylko to generuje dodatkowe koszty, a windykacja trwa i kosztuje.

    Tu nie chodzi o to zeby na nich zarobic czy wyrwac kary. Tylko zeby
    ludzi wychowac zeby nie stawali :) Najlepszy efekt wychowawczy jest
    jak od reki masz np. blokade - a nie jest po 6 miesiacach dostajesz
    nakaz zaplaty :-)

    > Tych, co zastawiają DROGI EWAKUACYJNE - można spokojnie odholować.

    > I wszyscy będą mieć 0000 albo 1234 ;)

    A to juz bedzie problem danego mieszkanca. PIN to numer mieszkania +
    jakies cyfry - podobnie jak w domofonie. Jak jakies numery beda
    "naudyzwane" zawsze mozna "zresetowac" PIN :)