  • Data: 2004-08-24 08:40:26
    Temat: Re: Blokada
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej <mazi630@.op.antyspam.pl> napisał:

    >Jaka jest wobec tego była intencja wprowadzenia
    Nie mnie na to pytanie odpowiadać-to pytanie do ustawodawcy ;-)

    >znaku zakazu zatrzymywania i postoju,
    Takiego znaku nie ma; jest jeden: postoju, a drugi: zatrzymywania.

    >bo Straż Miejska blokuje koła w każdym przypadku,
    >gdy nie może w danym momencie "dopaść" właściciela pojazdu ?
    Skoro pojazd nie utrudnia ruchu lub nie zagraża bezpieczeństwu, to
    mogą to zrobić. W innym przypadku należałoby pojazd odholować, co
    raczej byłoby większym kłopotem dla właściciela.

    Artur Golański