  • Data: 2006-07-23 18:30:29
    Temat: Re: Błędy w mandacie.
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro masz skany, to znaczy ze mandat przyjales, wiec przyznales sie do
    > popelnionego czynu. W takim razie zaplac a nie szukasz dziadowskich
    > oszczednosci, i na przyszlosc nie przelaz tam gdzie nie wolno - wtedy
    > nie bedziesz musial zadawac takich pytan.

    Nie szukam dziadowskich oszczędności, bo mandat zamierzam zapłacić. Bardziej
    opłaca mi się zapłacić te 50 zł niż ciągać się do Sądu Grodzkiego na drugi
    koniec Polski. Gdyby zajście miało miejsce w moim mieście mandatu bym nie
    przyjął bo wątpliwości wzbudza sposób oznakowania przejścia przez które
    przeszedłem a ponoć nie wolno. Ale lepiej gadać nie znając sprawy...

    Pozdrawiam,
    Andrzej.