eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBłędny adres dłużnika i egzekucja z rachunku bankowego jego firmy › Re: Błędny adres dłużnika i egzekucja z rachunku bankowego jego firmy
  • Data: 2004-05-27 17:39:04
    Temat: Re: Błędny adres dłużnika i egzekucja z rachunku bankowego jego firmy
    Od: "Szczery" <s...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    news:d9yl0efr5oea.ltld2wrv6f9a.dlg@40tude.net...

    > Natomiast jezeli dokonales aktualizacji wpisu do ewidencji ale powod
    > przedstawil niepoprawny adres to teoretycznie mozesz wystapic najpierw z
    > wnioskiem o przywrocenie terminu apelacji z powodu nieotrzymania wyroku a
    > potem w apelacji o uznanie niewaznosci postepowania na podst. art 379 KPC
    > tj. pozbawienie możności obrony swoich praw.

    Wpis do ewidencji został oczywiście zaktualizowany.
    Natomiast zacząłem pisać wniosek o przywrócenie terminu
    i zdałem sobie sprawę, że w ten sposób również zmieniła się
    właściwość miejscowa sądu, więc sprawa powinna trafić
    do sądu w innym mieście.

    Czy to coś zmienia dodatkowo w tej sytuacji?

    Szczery * s...@d...com.pl