  • Data: 2010-05-02 23:06:42
    Temat: Re: Błąd a akcie urodzenia - kto powinien za to odpowiadać?
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 02 May 2010 14:55:06 +0200, Liliana Cichocka napisał(a):

    > Nie wystarczył im stary dowód osobisty (z pieczątką "anulowano" z powodu
    > przymusu wymiany na plastikowy), który sami wydali i w którym sami
    > wpisali mi dzieci.

    Akurat tu mieli rację o tyle, że anulowany dowód osobisty już nie stanowi
    dokumentu tożsamości i mogłabyś np teraz wpisac tam sobie tam sama, co Ci
    się podoba, bez żadnych sankcji karnych. Dlatego urzędy nie mogą opierać
    swych decyzji na nieważnym dokumencie ze względu na to, że tylko one w tym
    przypadku ponoszą odpowiedzialnosc za ewentualne nieprawidłowości i
    następstwa praktyczne powstałe w opisanym powyżej przeze mnie przypadku.