  • Data: 2004-04-28 04:42:09
    Temat: Re: "Biuro podrozy" - jak odzyskac pieniadze?
    Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Apr 2004 22:18:52 +0200, m...@a...pl wrote:
    > Takie praktyki kilku warszawskich biur były opisywane w prasie (bodajże Fakty i
    > Super Expres).
    [...]
    Strach pomyslec jak to sie dzieje, ze to nie nowosc, a takie firmy
    nadal dzialaja:(

    Dzieki za wskazowki, na pewno nie bedziemy siedziec bezczynnie.

    > PS. Raczej wydaje mi się, że twoi rodzice nigdzie z nimi nie pojadą ...

    Ech... ja niestety tez mam takie wrazenie :(
    A to miala byc podroz ich zycia...

    Pozdrawiam,
    Janusz (bezsilny)

    --
    Szukasz informacji? A moze e-Booka ?
    Przejrzyj oferte i zapisz sie, gratisowe pozycje dla uczestnikow.