    From: Reseller <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Biorę kredyt i wyjeżdżam do UK - będą mnie ścigać?
    Date: Fri, 04 Jul 2008 22:24:43 +0200

    Jp pisze:
    > Zamierzam wziąć kredyt gotówkowy w polskim banku i wyjechać do Wlk.
    > Brytanii z zamiarem niespłacania tego kredytu. Czy mogą mnie tam
    > skutecznie ścigać? W jaki sposób? Jak dowiedzą się o miejscu mojego pobytu?

    Jeśli masz zamiar legalnie pracować, w co wątpię, po Twoim podejściu, to
    pewnie Cię znajdą. Albo będą nękali ludzi, którzy mieszkają pod adresem
    pod którym jesteś zameldowany. Ale spokojnie, firmy windykacyjne mają
    swoje sposoby a i "nachodzony" domownik chętnie dla "świętego spokoju"
    poda jakąś informację o miejscu Twojego pobytu. Jak mawiają towarzysze
    zza Oceanu: "dwie rzeczy są w życiu pewne: śmierć i podatki", można na
    tę intencję lekko zmodyfikować... Jak? Domyśl się.

    --
    Reseller