  • Data: 2005-07-15 11:06:59
    Temat: Re: Bilety za wstep do parku.
    Od: grizz <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Jul 2005 10:17:25 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> napisał:

    > No ja rozumiem, tylko chodzi mi o to ze PN juz raz jest finansowany
    > przez budzet panstwa, pewnie drugi raz jakies dotacje z UE, a teraz
    > jeszcze trzeci raz kazdy wchodzac bedzie placil.
    >
    > Za chwile sie okaze ze poza tymi wzsystkimi oplatami, wprowadzi sie
    > jeszcze jakis "podatek parkowy", wliczany moze w cene paliwa, a za
    > chwile jeszcze jakis abonament na wzor abonamentu telewizyjnego (oplata
    > za wdychanie tlenu wytworzonego przez park).
    >
    > Wiadomo ze z cos to trzeba utrzymac, ale znajac zycie to te pieniadze i
    > tak nigdy do parku nie trafia.

    Własnie wstęp do parków powinnien byc płatny jak najbardziej, w końcu
    przeciez nie wszyscy po nim chodzą.
    A jeżeli chodzi o np TPN to opłaty powinnny zawierac ubezpieczenie, wtedy
    kto wychodzi ten płaci za ew. akcje ratowniczą, a nie jest to ściągane od
    nas wszystkich...

    Opłaty zmniejszają też ruch, a w parkach tez o to chodzi.

    Ale to tylko moje zdanie.

    --
    Voiceless it cries,