    From: "Bizon" <b...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Biegli sadowi ds. ruchu drogowego
    Date: Wed, 10 Aug 2005 19:28:45 +0200

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    wiadomości news:ddbev8$336$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Udaj się do najbliższego sądu okręgowego i powinieneś - przynajmniej do
    > wglądu - dostać listę. W niektórych da się to załatwić na telefon o ile
    > lista z danej dziedziny jest krótka.
    >
    > BTW. Po co Ci biegły sądowy? Jako biegły wystepować może tylko na zlecenie
    > właściwych organów, powołany do konkretnej sprawy. Nie można zrobic opinii
    > jako biegły na zlecenie prywatnej osoby czy firmy. Znaczy biegły może
    > sporządzić opinię, ale nie może jej podpisać ani podbić jako biegły, a
    tylko
    > imieniem, nazwiskiem itp.
> [...]
    Witam!
    Jest wogole u mnie problem.. Rok temu zostal potracony moj brat.
    Mial wtedy 14 lat. Byla cala seria niedorzecznosci.. Brak karetki,
    wulgaryzm policji, pozatym ci co potacili przetrzymywali brata i
    dopiero po zaczeciu sciemniania sie wezwali policje. A biegly sadowy
    wydal opinie, ze to z winy brata. Przypuszczam ze wogole sie nie
    zapoznal z sprawa i wydal opinie pochopnie.. Co mozna zrobic?

    Pozdrawiam
    Karol