  • Data: 2004-05-14 12:06:57
    Temat: Re: Bezprawie wobec osob pod wplywem alkoholu
    Od: "K." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Jak kto kogos morduje na ulicy to spoleczenstwo tez sobie tego nie
    zyczy,

    > Nie widzę związku.

    ja widze. Albo policja zajmuje sie wszystkimi przypadkami, albo wogole.
    Najlepiej działać po najprostszej lini oporu, łapać czlowieka pod wplywem
    alkoholu spokojnie wracajacego do domu, a 10 zbirow robiacych awantury w
    malej uliczce omijać z daleka. Wczoraj byla kolejna afera gdzie swiadek
    powiadomil iz kobieta wola o pomoc z domu ale oczywiscie policja
    zbagatelizowala sprawe i kobiete zamordowano. Gdym ja przechodzil wtedy
    nieopodal z piwem to natychmiast zawiezliby mnie na izbe. no coz prosciej
    zlapac kogos z piwem niz sprawdzic czy ktos nie morduje kogos. gratulacje
    dla polskiego wymiaru sprawiedliwosci

    > Jakie społeczeństwo-taka policja. Policjanci wywodzą się z naszych rodzin.
    > Mam 42 lata i nie spotkałem się na razie ani z chamstwem ani z
    łapówkarstwem
    > w policji. Dziwne, prawda? (nie, nie jestem niepełnosprawnym na wózku nie
    > wychodzącym z domu;)) Może dlatego, że idąc ulicą nie piję piwa? Nie
    jeżdzę
    > po pijaku autem a jak nabroję to płacę?

    Ja też nie jeżdze autem po pijaku, ale nikt nie zabrania chodzic po ulicy po
    spożyciu alkoholu. Gdyby tak bylo w jakis sposob ludzie wracaliby z pubow do
    domu. Za picie w miejscu publicznym nalezy sie mandat a nie izba
    wytrzezwien. Moze dlatego sie Pan nie spotkal z chamstwem bo zwykle to
    młodziez spotyka takie zachowanie policji, a wydaje mi sie spowodowane jest
    to tym ze mlodemu czlowiekowi ciezko udowodnic iz zostal pokrzywdzony przez
    osobe stojaca na strazy prawa, a jak wiadomo panuje przekonaie iz mlodzi
    maja "pstro" w glowie i z wiekiem zrozumieja ze ich postepowanie bylo
    niewłaściwe. To powoduje iz czasem policjanci czuja sie bezkarnie.

    pzd
    K.

    P.S. Przepraszam Pana za wysylanie odpowiedzi na maila a nie grupe, pomylka
    (mam nadzieje nie karalna :])