  • Data: 2004-05-14 11:38:31
    Temat: Re: Bezprawie wobec osob pod wplywem alkoholu
    Od: "Leszek" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "K." <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c82a9d$4jk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ma Pan racje, choc po polnocy napewno mnostwo rodzin z dziecmi oglada 2
    > osoby idace z butelka w reku :>.

    Rozmawiamy o prawie?

    >Jak kto kogos morduje na ulicy to spoleczenstwo tez sobie tego nie zyczy,
    > a policja jak zwykle nie wiele wtedy na do powiedzenia.

    Nie widzę związku.

    > Proponuje troche zyczliwosci wobec innych. Tam zawsze policja jest mila i
    > uprzejma, a u nas ?? chamstwo i łapowkarstwo...

    Jakie społeczeństwo-taka policja. Policjanci wywodzą się z naszych rodzin.
    Mam 42 lata i nie spotkałem się na razie ani z chamstwem ani z łapówkarstwem
    w policji. Dziwne, prawda? (nie, nie jestem niepełnosprawnym na wózku nie
    wychodzącym z domu;)) Może dlatego, że idąc ulicą nie piję piwa? Nie jeżdzę
    po pijaku autem a jak nabroję to płacę?

    --
    Pozdr
    Leszek