  • Data: 2004-08-12 09:55:38
    Temat: Re: Bezkarność Gminy
    Od: "Krzysztof" <r...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Krzysztof" <r...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Nikt
    > egzekucję
    > uprawniona i
    > wykonywała

    żaliłem się na bezczynność - oddalono, wnosiłem apelacje - bezskutecznie. Nie
    rozpatrzono merytorycznie - uznano że nie mam legitymacji do występowania jako
    strona.

    Nie można było iść do komornika , bo o tym kto miał eksmisję prowadzić
    decydowała data uprawomocnienia wyroku eksmisji (przed , czy po zmianie
    przepisów)

    Czy nikomu nie wpadło nic do głowy na temat ewentualnych argumentów
    popierających tezę o odpowiedzialności Gminy za nieprzeprowadzenie eksmisji ???

    - albo na temat ogólniejszy - odpowiedzialności za swoje działania lub brak
    działań (w przypadku gdy było się do nich zobowiązanym) ???