  • Data: 2009-07-01 14:18:40
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 1, 4:06 pm, wombi <w...@u...to.onet.eu> wrote:

    > K.Wesołowski, W.Górski, "Komentarz do przepisów o umowie przewozu i
    > spedycji. Kodeks cywilny -- Prawo przewozowe -- CMR", ODDK 2006: komentarz
    > do art.16:
    > "Posiadanie biletu nie stanowi przesłanki zawarcia umowy przewozu. Ma
    > tylko znaczenie dowodowe".

    po pierwsze: to tylko komentarz, prawdopdobnie nie więcej wart od
    komentarzy szerszenia czy twoich
    a obywatele chcieliby aby to skomentował np. NSA lub Trybunał
    Konstytucyjny...

    po drugie: czy jest zgodne z Konstytucją KARAĆ i czynić
    odpowiedzialnym pasażera w związku czynnością SAMODZIELNEGO tzw.
    "skasowania" biletu?