eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Tadek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Date: Fri, 26 Jun 2009 14:02:10 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <h22dc1$k55$1@inews.gazeta.pl>
    References: <6...@l...googlegroups.com>
    <h1tro9$2a02$2@opal.icpnet.pl>
    <1...@j...googlegroups.com>
    <h1ufc8$nv2$1@inews.gazeta.pl> <4a431ca1$1@news.home.net.pl>
    <d...@r...googlegroups.com>
    <h204f8$b9u$1@inews.gazeta.pl>
    <8...@z...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 89.25.66.7
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1246017729 20645 89.25.66.7 (26 Jun 2009 12:02:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Jun 2009 12:02:09 +0000 (UTC)
    X-User: serres21
    In-Reply-To: <8...@z...googlegroups.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.22) Gecko/20090605
    Thunderbird/2.0.0.22 Mnenhy/0.7.6.666
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:595244
    [ ukryj nagłówki ]

    Myszkin pisze:
    > On 25 Cze, 17:18, Tadek > napisał:
    >
    >> sugeruje w odwołaniu, jako uzasadnienie, dokonanej pomyłki załączyć
    >> kopie kilku biletów z dni poprzedzających zdarzenie jako argument
    >> potwierdzający powyższe. Przyznać się do skasowania biletu o mniejszej
    >> wartości. Dodam, prawnie nic nie wskurasz. Pozostaje tylko nadzieja iż
    >> odwołanie trafi na "normalnego człowieka" Logicznie rzecz biorąc nie
    >> wniosłeś wymaganej opłaty za przejazd za co zostałeś ukarany.
    >
    > Dokładnie - mam taki zamiar (oczywiście kolorowe kopie) nie oryginały
    > - załącze nawet bilet z SKM, z której przesiadłęm sie na autobus.
    > Pozazywałem kanarom ten bilet ale wiadomo - oni myślą tylko o prowizji
    > dla siebie. Sami powiedzieli - wszyscy trzej, że WIERZĄ mi, ze mówię
    > prawdę i na pewno u nich w dziale reklamacji bede mógł liczyć na
    > pozytywne rozpatrzenie odwołania. Wsiadłem w samochód i pojechałem tam
    > od razu. Ten ich kierownik działu reklamacji to typowy kawał ch. i
    > cwaniaka. Już od razu zorientowałem się z jakiego pokroju człowiekiem
    > mam doczynienia. Wiedomo tez, że jesli napisze odwołanie to również ON
    > bedzie je rozpatrywał. Od razu uprzedził mnie, ze pisemne odwołanie i
    > tak nic nie da, a po drugim odwołaniu oni oddaja sprawe do sądu, który
    > wiadomo, że wszystkim wysyła nakazy jak leci, na oślep, nie
    > rozpatrując nawet przypadku. Dlatego mi chodzi o inne rozwiązanie! Czy
    > mam szansę na wygraną jesli pozwę ich do sądu? Winą za sytuację
    > obarczam tez ZKM , że sprzedają takie bilety. Wprowadzili mnie w błąd!

    szkoda twoich nerwów, zapłać i zapomnij. Gra nie warta tego. Nic im nie
    udowodnisz swoim postępowaniem, a dasz jeszcze więcej zarobić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1