  • Data: 2009-06-25 11:11:45
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: r...@m...com szukaj wiadomości tego autora

    > Wątpliwe

    > I wezwaliby. Albo podjechali autobusem na najblizszy komisariat.
    > oczywiscie rachunek za tą wycieczkę dostałby do zapłaty oddzielnie.

    Jakoś w takich przypadkach kierowcy nie podjechali na najbliższy komisariat:

    http://www.tvn24.pl/-1,1606705,0,1,20-tys-za-pobicie
    -w-autobusie,wiadomosc.html

    http://www.tvnwarszawa.pl/-
    1,1606612,0,,poszczuli_psem_kierowce_autobusu,wiadom
    osc.html

    A załóżmy sytuację, może niezbyt częstą, ale możliwą.
    Pasażer ma ważny bilet (obojętnie czy PKP, czy MPK) ale niedouczona renoma
    kwestionuje jego ważność z jakiś powodów, i żąda dokumentu tożsamości do
    wypisania mandatu.

    Bilet jest na okaziciela i wg taryfy normalnej, więc nie ma obowiązku
    okazywania żadnych dokumentów, dodatkowo pasażer może ich nie nosić przy sobie.

    Renoma wzywa policję, ci ustalają tożsamość itd...

    Pasażer idzie do siedziby przewoźnika i udokumentowuje że posiadał ważny bilet.

    Kto w takiej sytuacji poniesie koszty wezwania policji?