  • Data: 2009-06-25 09:58:47
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: marjan <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Easy pisze:

    > u nas jak wchodzi kontrola to kasowniki sa unieruchomiane.
    > tak wiec w trakcie kontroli nie miałby szansy naprawic swojego błedu.
    >
    > ja dla odmiany daaawno temu kupiłam bilet w automacie w autobusie, ale
    > nie wiedziałam ze jeszcze dodatkowo trzeba go skasowac... tez nie
    > pomogły zadne tłumaczenia...

    To ja jak kiedyś będąc jeszcze uczniem szkoły ponadgimnazjalnej byłem w
    Krakowie (jestem z Przemyśla) nie wiedziałem który bilet ulgowy: gminny
    czy ustawowy mam kupić. Niestety kupiłem ustawowy - kanar poinformował
    mnie za ponad 100 zł, że trzeba było kupić gminny. Również nie było
    tłumaczenia, nie pomogło nic, łącznie z pokazywaniem legitymacji
    szkolnej z Przemyśla, oraz biletu PKP (w tym samym dniu przyjechałem do
    Krakowa). Bilet kupowałem w automacie, a ten nie poiformował mnie na
    jakim ulgowym mogę jechać ;)
    Niestety, za błędy i naukę się płaci.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz Morycz