  • Data: 2004-07-22 10:24:31
    Temat: Re: Bardzo istotne!!!
    Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > no i w tym zdaniu jest podsumowanie Twojej wiedzy na temat komornikow.

    jestes poprostu niedouczonym adwersarzem wszystkich ktorzy wskazuja na glupoty
    ktore bredzisz....

    > cala esencja Twojej logiki i sposobu myslenia, a takze postrzegania. :)
    > to, ze komornik komus cos zabral wcale nie oznacza, ze jemu wolno.

    a kto tu mowil do k.... nedzy co mu wolno? kogo to obchodzi?
    czytaj lepiej pytania albo ich sens!!!!
    pytanie bylo co moze zrobic i co zrobi temu gosciowi co ma starych wiszacych
    komus kase

    > rozumujac w Twoj sposob moge przedstawic setki ludzi, ktorym cos zrobiono
    > bezprawnie. ale to wcale nie oznacza, ze wolno im bylo to zrobic

    ehhhhhh niedosc ze nieznasz sie na tym to brniesz brniesz i brniesz ehhhh po
    co zabierasz sie za cos o czym niemasz pojecia i jeszcze nierozumiesz sensu
    zadawanych pytan , niemiales widocznie logiki stad wnioskuje ze niejestes
    prawnikiem a jezeli jestes to........ biedni sa twoi klienci

    > nie interesuje mnie to, co mozna przeczytac w archiwum lecz to, co sie
    > dzieje w rzeczywistosci

    no wlasnie a w niej jest czesto tak ze komornik zajmuje samochod ktory dluznik
    wziol dzien wczesniej w leasing haha znam 20 takich przypadko tylko z
    ostatnich 2 miesiecy

    > dla mnie EOT

    tak jak powiadzialem na wstepie
    jestes poprostu niedouczonym adwersarzem wszystkich ktorzy wskazuja na glupoty
    ktore bredzisz.... skoncz wasc wstydu oszczedz!!!

    zakladam filtr na ciebie