  • Data: 2004-07-22 09:02:52
    Temat: Re: Bardzo istotne!!!
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pocztaj se gosciu archiwum bylo multum ludzi ktorym komory pozajmowaly rzeczy
    > na podstawie tytulow wykonawczych wystawionych na inne osoby

    no i w tym zdaniu jest podsumowanie Twojej wiedzy na temat komornikow.
    cala esencja Twojej logiki i sposobu myslenia, a takze postrzegania. :)
    to, ze komornik komus cos zabral wcale nie oznacza, ze jemu wolno.
    rozumujac w Twoj sposob moge przedstawic setki ludzi, ktorym cos zrobiono
    bezprawnie. ale to wcale nie oznacza, ze wolno im bylo to zrobic

    nie interesuje mnie to, co mozna przeczytac w archiwum lecz to, co sie
    dzieje w rzeczywistosci

    dla mnie EOT