  • Data: 2010-06-25 09:05:11
    Temat: Re: Bank niehonorujacy paszportu.
    Od: " ..." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czyli imie nazwisko data urodzenia pesel.
    Tylko ustawa o dokumentach paszportowych?

    Cos mi chodziła po głowie jakas ustawa, gdzie są wymienione po kolei dowód i
    paszport...
    Przykład:
    http://msp.money.pl/grupa-
    pl_soc_prawo/co;jest;dowodem;tozsamosci,watek,701644
    .html
    www.goldenline.pl/forum/1575074/przetrzymywanie-pien
    iedzy-przez-alior/s/3

    -----

    > Ustawa o dokumentach paszportowych
    > art. 4
    > Dokument paszportowy uprawnia do przekraczania granicy i pobytu za granicą
    oraz poświadcza obywatelstwo polskie, a także tożsamość osoby w nim wskazanej
    w zakresie danych, jakie ten dokument zawiera.