eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBank - i jego gra w kulki z klientem.Re: Bank - i jego gra w kulki z klientem.
  • Data: 2008-10-22 07:08:18
    Temat: Re: Bank - i jego gra w kulki z klientem.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c78bbd27-83d7-4a68-aff0-ca572d93b837@m32g2000hs
    f.googlegroups.com...


    > Ja caly czas pytam co mam z Bankiem zrobic nie w sensie zmiany bo to
    > jest oczywiscie.

    na poczatek napisac skarge do centrali, bo zapewne walczysz do tej pory z
    oddzialem, z prosba o wyjasnienie niekompetencji pracownikow oddzialu, jesli
    z tytulu ich ciaglych pomylek poniosles jakies straty/wydatki np na
    konsultacje z prawnikiem mozesz to wyluszczyc w pismie i poprosic o zwrot
    kosztow, i tak zapewne nic z tego nie wyjdzie, ale przynajmniej oficjalne
    pisma pojda i beda sie musieli jakos odniesc

    dodatkowo mozesz tutaj "zareklamowac" ten bank, moze sie okaze ze takich jak
    ty jest wiecej, a wtedy mozna z tego zrobic afere medialna

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1