  • Data: 2010-04-23 15:18:37
    Temat: Re: Bank dzwoni wieczorami - co mogę zrobić?
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

    Henry(k) zapodal(a):

    > Tylko że wtedy nikt z numerów niezidentyfikowanych się nie dodzwoni. Więc
    > to takie sobie rozwiązanie.

    1. kupić sobie cywilizowany telefon
    2. zainstalować program do filtrowania połączeń. Na symbiana jest Advanced
    Call Manager, używam go i mam:
    - w ciągu dnia (od 7 do 17) akceptuje wszystkie połączenia
    - od 17 akceptuje tylko te z książki telefonicznej

    Sposobów na ustawienia jest cała masa, włącznie z tym że telefon rozpozna
    że jesteś w domu i włączy odpowiedni profil (np 'bloku spoza książki').

    --
    pozdrawiam, Zbylut