  • Data: 2021-03-25 05:45:05
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-03-22, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > To jest bardzo mądra i celna uwaga. Z tym, że nie wiem, na ile sobie
    > zdajesz sprawę ze złożoności problemu i tej mądrości swojej uwagi. Cały
    > system prawa i organów siłowych jest pomyślany w ten sposób, że one
    > muszą być silniejsze od obywatela. Z założenia. Oczywiście gdzieś tam z
    > zaskoczenia może być inaczej, ale jest to stan chwilowy.
    [..]
    > Przyczyn legitymowania uczestnika demonstracji może być masa. Nie będę
    > się upierał, że za każdym razem jest to kryształowo czyste posunięcie,
    > ale za o wiele rozsądniejsze uważam żądanie zbadania legalności
    > legitymowania, niż wdawanie się w bijatykę z legitymującym.

    To juz nie chodzi o legitymowanie, a o nakręcanie atmosfery w tym
    przyzwolenia dla kulsonady i coraz brutalniejsze działania policji pod
    coraz lichszym pretestem i coraz głupszymi wymówkami. To nie jest rzecz
    jasna wina samej policji, ale to stopniowo postępuje, a jak pójdzie
    odrobinę za dalego, to przyjdzie czas, że nie zapłaci za to nikt inny a
    właśnie policjanci. Będa wyroki, odbieranie emerytur.. brzmi znajomo?
    Można sobie znajdować masę wymówek, które dobrze brzmią bo rządzący
    wtórują lub wręcz błogosławią, ale dla bardzo wielu osób te
    usprawieliwienia kupy się nie trzymają i dla niezaleznego sądu też nie
    będą się trzymać.

    --
    Marcin