  • Data: 2021-03-25 07:51:14
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.03.2021 o 05:45, Marcin Debowski napisał:

    > [..]
    >
    > To juz nie chodzi o legitymowanie, a o nakręcanie atmosfery w tym
    > przyzwolenia dla kulsonady i coraz brutalniejsze działania policji pod
    > coraz lichszym pretestem i coraz głupszymi wymówkami. To nie jest rzecz
    > jasna wina samej policji, ale to stopniowo postępuje, a jak pójdzie
    > odrobinę za dalego, to przyjdzie czas, że nie zapłaci za to nikt inny a
    > właśnie policjanci. Będa wyroki, odbieranie emerytur.. brzmi znajomo?
    > Można sobie znajdować masę wymówek, które dobrze brzmią bo rządzący
    > wtórują lub wręcz błogosławią, ale dla bardzo wielu osób te
> [...]

    Z ciekawych zachowań policji, to jest tu ciekawa rozmowa z jednym
    nadpobudliwym policjantem. Jego wiedza prawna poraża i przeraża:
    https://www.facebook.com/100019147772419/videos/7757
    08963077356/

    Sytuacja ciekawa od momentu, gdy telefon wylądował w kieszeni kolegi i
    ten nie wiedział, że transmisja ciągle trwa, natomiast rozmowy sie toczą...

    --
    http://zrzeda.pl