  • Data: 2021-03-07 11:48:04
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Osobiście wydaje mi się to nieprawdopodobne po prostu.

    Osobiscie wydawało mi sie nieprawdopodobne, aby kulson posłankę
    legitymującą się właśnie legitymacja poselską potraktował jako atak na
    swoją nietykalnośc i potraktował ją gazem. Trochę mniej nieprawdopodobne
    wydaje się to, że kulsony mimo filmu w sieci kłamały że to posłanka
    kulsona napadał. Zupełnie prawdopodobne i nie budzące niczyjego
    zdziwienia, jest za to to, że już czwarty miesiąv to nagranie analizują
    i nie wyciągneli do tej pory żadnego wniosku.

    Także ten tego... Sorry ale sami na to ciężko pracowaliście - jedna
    trzecia społeczeństwa traktuje was jak bandytów i kłamców. I rośnie.
    Starajcie się dalej.

    --
    Shrek