  • Data: 2008-12-05 19:44:21
    Temat: Re: Badania sanitarno-epidemiologiczne
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Zakładasz, że pracodawca nie ma prawa zażądać przedłożenia aktualnej
    > książeczki jako warunku przyjęcia lub rozpoczęcia pracy (umowy o pracę)?
    > Przecież w ten deseń pracodawca potencjalnego kierowcy powinien
    > przyjmować każdego kto się zgłosi (i posłać na szkolenie).

    Badanie lekarskie nie może być porównywane z uprawnieniem do dokonywania
    określonych czynności.
    Pracodawca wysyłała na badanie lekarskie to za nie płaci (art. 229 §6
    kp). Tylko to miałem na myśli.

    Tzw. książeczka sanepidu jest według mnie "orzeczeniem lekarskim
    stwierdzającym brak przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku"

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.