  • Data: 2005-09-23 11:10:13
    Temat: Re: Babcia mi sie wladowala pod samochod
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dulek napisał(a):
    > Liwiusz:

    > Jesli mial AC sytuacja jest taka sama. Niby z jakiej racji ma naprawiac ze
    > swojego AC?
    > Pozdr. Dulek

    Oczywiście, ale jak babcia nie jest majętna, a kierowca ma dobre
    serce, to może skorzysta ze swojego ubezpieczenia, ewentualnie żądając
    od babci jedynie odszkodowania za utracone zniżki.

    Natomiast jak nie jest ubezpieczony, i na dodatek nie jest bogaty, to
    będzie "cisnął" babcię, żeby jak najszybciej mu zapłaciła.

    Życzę babci zdrowia!

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz