    From: " Anna" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: BTE-niezgodność sumy
    Date: Thu, 20 Nov 2008 09:56:42 +0000 (UTC)

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Było składać zażalenie na nadanie klauzuli wykonalności bte, lub też
    > trzeba wnieść powództwo o pozbawienie tytułu wykonawczego wykonalności.
    Dziękuję za informacje. Przepraszam, ale dla laika, co samotnie wychowuje 2
    dzieci, i nie na codzień ma do czynienia z komornikiem , takie sprawy to
    czarna magia...

    Gdzie wnosi się takie powództwo, i czy zażalenie na nadanie klauzuli BTE
    składa się do sądu, czy do banku, który tak sprawę poprowadził?
    Kwota nie jest porażająca, ale dlaczego - skoro były dobrowolne spłaty już
    po wypowiedzeniu umowy, mam płacić haracz komornikowi?
    Przy długu 530 zł ,jego koszta to 270 zł...

    Dlaczego sądy nie informują dłuznika, ze jest taka i taka kwota do zapłaty/
    w trybie nakazu zapłaty - do którego mozna się odnieść, jak suma się nie
    zgadza/, jesli chodzi o BTE ???
    Może Rzecznik Konsumentów by tu podziałał - na przyszłość, bo nawet dłużnik
    banku powinien wiedzieć , jak sprawa wygląda.Potem to już komornika nic nie
    obchodzi...
    pozdr