    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: BOA
    Date: Mon, 03 Jan 2022 00:05:52 GMT

    On 2022-01-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No to rzeczywiście geniusz;) Normalnie bym powiedział, że go wrobiono
    > albo ktoś pomylił etykietki no bo przecież instruktor akademii
    > policyjnej nie może być aż tak głupi. No ale skoro był na miejscu
    > podkomendant i zabezpieczono monitoring... Pisałem już że moim zdaniem
    > średnia iq kulsonerii wypada poniżej średniej krajowej dla stanowisk
    > niefizycznych?

    Zapewne wykoncypował, że nikt się nie skubnie, bo kasjer analizować
    wierteł nie będzie. Natomiast jak miałby coś ekstra to już trudniej,
    zapiszczy, albo cholera wie. Tyle, że pewnie trzeba jednak być lekkim
    idiotą, aby spodziewac się, że przekładanie wierteł w hali pełnej kamer
    nie wzbudzi niczyjego zainteresowania.

    A ten podkomendant, to jest normalana procedura, że wzywają przełożonego
    czy też miała to być jakaś opcja?

    --
    Marcin